Nurbanu60 Merhaba arkadaşlar 11.haftamdayım aşırı derecede mide bulantım başladı hiç bişey yiyemiyorum yediğimi bi saat sonra kusuyorum, mide bulantısı ilacı kullanıyimmi ? ilaç kullanmayayım dedim ama dayanamayacağım sanırım yardımcı olurmusumuz??
Kizilkafaa Nurbanu60 Kuzum bana doktor prilam yazdı o etki etmedi zofer yazdı zofer de aşırı ağır bi ilaç ben ne kadar kussam da içmedim, 12-13 de kusman biter benim bitti ama bulantım devam ediyor. Allahın izniyle çok kolau cabucak atlatırsın bu günleri inşallah… Eğer kötü olursan ve cok kuauyorsan doktoruna söyle prilam yazıyor o zaten hafif ya da kötü oldugun gün acilde serum yiyebilirsin 2-3 gün idare eder seni
Nurbanu60 Çok teşekkür ederim, prilam vardı evde bugün kullaniyim o zaman, hiç bişey yiyemedim sabahtan beri umarım geçer bebeğe zarar gelir diye korktum hiç ilaç alamadım, Allahım hepimizin yardımcısı olsun, bebek sağlıklı olsunda 😢