Miray31 fazlaysa kanama normal değil tabiki adet olabilir kafanızda soru işareti varsa test vermenizi öneririm yerleşme kanaması gelirken idrarda dahi çıktı benim iki defa idrar yaptım ilki silikti iki gün sonra ikincisi biraz daha belirgindi sonra kan verdim betam yükselmişti haberim olunca en azından istirahat ettim o günleri o şekilde atlattım sizinde şüpheniz varsa test yapın bence