Imasleeper Hastaneden çıkınca giymeyi planlıyorum yeni alıcam boyum 1.58 ve xl-l giyiyorum ona göre önerisi olan var mı
htccsknr Imasleeper şu an penti de bi alana bi bedava var çok güzel yumuşacık eşofman takımları var çok uygun fiyata geliyor kesinlikle bakın