Pyrz_07 Edakhrmn bende begeniyordum ama eşimin arkadaşının kedisinin ismi liya o yüzden kedi köpek ismi gibi kesinlikle koymam dedi başka isim düşündük
Ryhnylmz Edakhrmn ben de sonunda miray ismine karar verdim 38 haftadayiz tam su an haftaya dogum insallah 🙏
_Berna_ Edakhrmn Esila yada Asel Lina🌸 Eşim Esila istiyor bende ondan yanayım ama bi tarafım da Asel Lina diyor😂