muserref02 bende öyle bir ağır grip geçirmiştim antibiyotik+balgam söktürücü kullandım çok zor geçiyordu etki etmiyordu ilaçlar sıcak su bal karıştırıp limon sıkıyordum boğaz ağrısını hafifletmişti biraz olsun ama günde 1 kereden fazla yapma hamile isen ne olur ne olmaz aşırıya kaçmadan iç ıhlamur da içebilirsin demişti doktorum ama sen yine de bir danış öyle ıhlamur iç. Bol bol su tüket ve c vitamini eksik etme bünye hamilelikte çok zayıflıyor bebeğe gittiği için tüm vitaminler zor atlatıyoruz gribi