Ceylankaya Kızlar biraz rahatsızım üşüttüm her istediğimizde doktorada gidemiyoruz zaten benim hamilelik normal bir sıkıntı yok soğuk algınlığı kullanabilirmiyim acaba
Ceylankaya 1996fatma az önce bir arkadaş post paylaşmış benim belirtilerin aynısını yazmış covit olmuş kesin bende covit olmuşumdur🥺