ENEP Herkese sağlıklı günler dilerim sorum doğum yapmış ikiz annelere bebişlerinizi kaç haftalıkken dogurdunuz kiloları ne kadardi kuvezde kalan oldu mu çok merak ediyorum cevaplarsanız çok mutlu olurum su an 21 haftalik ikiz gebeyim
0ayse0_nur ENEP bende burdayım aynı şekilde bende merak ediyorum 32+3 olduk bizde doktorum nekadar kalırlarsa iyi ama 36 alırız gibi biseyler dedi ama tam net demedi 😏
Hellili ENEP 36 haftada doğum yaptım bebeklerimin emme refleksi gelişmediği için yirmi günlük bi küvez sürecimiz oldu 1800 ve 2200 doğmuştu kızlarım şimdilik dört aylık olduk çok şükür
Villanelle Tek yumurta ikizi ise 36, çift yumurta ikizi ise 37.haftayi hedefliyorlar zaten. Öyle 40lı haftaları görmeyi beklemeyin. Her bebek de küveze girmiyor, şimdiden strese sokmayın kendinizi
Hellili 0ayse0_nur benimde o dönemlerde çok oluyordu artık o yalancı kasılma dediğimiz sancılar başlıyor çok dikkat edin ama gerçeğinden ayırt edebilmeziniz gerek
0ayse0_nur Hellili dikkat edicem insllah suanlik günde 2 3 kez oluyo doğum sancısı bildiğim kadarıyla sık dakiklar araligiyla olan bişey