Mltm_41 Hamişler 28-0 haftadayım göğüs ortası sütyen teli çıkarda batar ya aynı o acı ne yan yatabiliyorum ne dik durabiliyorum açıyor normal mi acaba ilk hamileliğim bilen yaşayan var mı acaba doktoruma danışmam gerek mi
okuyor Mltm_41 ben yaşamadım. Dik duramiyorum diyorsunuz, nasıl normal olabilir ki zaten yan yatmaniz gereken haftalardasiniz. Doktora danışın bence.
Polyanna Mltm_41 canım ben 33. Haftadayım bende aynı durumdayım normal dedi doktorum ağrı kesici iç dedi ama dayanılmaz bir acı oluyor ve sırtlarım öyle ağrıyor ki anlatamam aynı senin gibi ne yatabiliyorum ne oturabiliyorum midem de öyle bi yanma var ki böyle geçicek bu zamanlar sanırım
Mltm_41 okuyor 2 gündür böyle yan yatarken önceden sorun yaşamıyordum oturmaya oturamıyorum yan uzanıyorum olmuyor bişey bıtıyor sanki sütyen Demir’i çıkarda ucu batarya öyle bişey acaba çocuk büyüdükçe hareket halinde oluyor onun ayağıdır koludur vs olabilir mi
Polyanna Mltm_41 yok canım mide yanması ayrı batma ayrı batma benim göğsümün altında oluyor sol göğsümün mide yanmasını zaten söylemiyorum dün gecede ufak çaplı bi sancı geçirdim
Polyanna Mltm_41 evet olabilir benim poposunu dayamış oraya doktor dedi öyle bi batma öyle bi acı nası ağrıyor