Selamlar hayırlı akşamlar kızlar, 15+3 haftalık hamileyim, havalar birden soğudu evde kısa kollu dolasıyordum 4 gün öncesine kadar heralde şifayı mı kaptım ne? 4 gündürlü ıshalim ama afedersiniz ıshalim çok sulu değil, ilk basta kramp giriyo karnıma kasılıyorum sonra gaz sancısı sonra büyük abdest 4 gündürlü çekiyorum yaaa acaba üşüttümde mi böyle oldu yoksa aklıma kötü şeyler de gelio erken doğum vs vs düşük ama kanamam yok off yarın sabaha randevu aldım kadın doğumdan bakalım sizce ne yapmam lazım başınıza geldi mi böyle bısey