Haklısın canım allah razı olsun ya ben kayınvalidemlerle beraber oturuyorum utanıyorm hastaneye gidelim demeye çünki bi kere de bu sebepten gitmiştim doktor bişeyin yok demişti utanmıştım yani onlarda normal diyolar günlerin yaklaştığı için allah kerim bakıcam düşündüğün için teşekkürler