Zeynebim26 merhaba canım benimde 14. Günüm 10. Ve 12. Günler kan verdim ama maalesef 1.20 negatif cikiyor benimde regli günüm yarın bugün kasik ağrım yok mesela geçti yani biraz sırt ağrım var ama göğüs hassasiyetim başladı 3 4 gündür özellikle çok acıyor şiş dünden beride hep uykum geliyor uyuyakaliyorum TV izlerken ve beyaz akıntım var 2 gündür cok değişik duygular anlamadım bende ya regli olucam ya geç döllenme oluyor anlamdim