Belizim
Mrb arkadaşlar Çınarlı ya gidiyorum Reşat bey dr um.merak ettiğim erken Doğum ünitesi iyi mimbişem var mu çünkü benim herşey iyiysen 19 hastalıkken bir anda bacağımda iki gün geçmeye şiddetli sancı işe gittim alttan açılma olmuş bebek aşağı ünmiş ve hemen Rahime dikiş atıldı.progestan alıyorum ve sürekli yatıyorum 1 ay geçti yine aşağıdaymuş 1 ay daha rapor verdi şu anda 23 haftalık inş iyi olcak ama erken Doğum üntitesini araştırmak istedim