Medine94
Eltimle konuştum ben de doğuma daha var ama hazırlık yapmak lazım.
Muhakkak iki pijama al çünkü kan lekesi olabiliyor dedi.
Bolca iç çamaşırı.
İlk günlerde fazla kan gelebiliyormus o nedenle normal ped değil de hasta bezi ya da depend.
Hastane havlu vermeyebilir yanına kendin için ve bebek için havlu almali.
Peçete ve ıslak mendil lazım olurmuş.
Bunlar eltimin tavsiyeleri. Hazırlığı buna göre yapacağım.
Emzirme atleti ya da emzirme sütyeni almayı düşünmüyorum ben; normal atlet ve rahat askılı spor sutyenleri kullanmaya devam edeceğim.
Şampuan, ıslak mendil gibi şeyler için Prema Sundari nin Instagram hesabindaki listelerden faydalanacagim. Zararsız içerikler için pek çok örnek veriyor. Tavsiye ederim 😊