Allah hamilelere emziren annelere böyle bir sorumluluk yüklememiş siz niye kendinize böyle bir sorumluluk yüklüyorsunuz ki. Sonrasında kaza yapıyoruz zaten. İlaçlarınız var, su içmemiz lazım, tansiyonunuz düşse ne yapacaksınız mideniz bulansa kussanız bişiler yemeniz lazım değil mi. Bebekte gelişim geriliği de olacağını hesap etmelisiniz. Bence riskli her konuda.