Şimdi ben anlatayim siz de tecrübelerinizi lütfen paylaşın 37+5 teyim dün gece 2 buçuk civarı bulantiyla uyandim ne yediysem çıkardım sonra da bulantim devam etti bu sabah da çıkarınca doktoruma gittim dogum belirtisi de olabilir üşütmüş de olabilirsin nstde hafif sancı çıktı 3 güne kadar garanti dogum yok ama sonrasini bilemem pzt gel bi daha dedi eve geldim dinlendim uzanirken adet agrisi gibi bi agri geldi ve ayni siddette akşama kadar devam etti birkaç saat geçti gibi oldu ve şu an gene ayni agrilar başladı bulantim hafiften devam ediyor bilgisi olanlar paylasabilir mi nasil anlayacam dogum sancisi mi? Bu arada bebek bir haftadir kanalda ve birkaç gün once 1 cm açıklık var dedii