Kızlar sorum şu ki önce iri olup sonradan zayıflama vs yaparmi bebis ?
Şuan 28+5 iz 1 hafta ileri gözüküyor bebis iri dedi doktorumuz. Gerilim vs olurmu sonra yoksa böyle devam edermi ? Birde iri olunca normal doğuma engel olurmu ? Ben normal istiyorum ama dogumumda zor geçsin istemiyorum çok korkuyorum Bi yandan 🤔😒