Vicibici Selamlar herkese. Yaklaşık 6 haftalık gebeyim fakat gebeliğin başından beri hep kasık ağrısı çekiyorum. Benim gibi bu durumu yaşayanlar var mı? Varsa ne zaman ağrılarınız kayboldu?
edaliannee Normal canm ama dikkat et dinlenebildiğin kadar dinlen . 26 haftalığım hala ağrılarım var bitmiyo yani 😁
Vicibici edaliannee malesef işim gereği dinlenemiyorum günün 6 saati ayaktayım hep umarım bir sorun olmaz😿
Sevilesi Vicibici 38+1 oldum hala kasıklarim ağrıyor tek hamilelik belirtimdi ilk ogrendigimden beri 😅 en başından beri de doktor ve çevremdekiler rahim büyüdüğü için ağrıdığını söylüyorlar 🌸 doğurunca geçer InsaAllah 🤗
Gmz-aykt Vicibici benim de çok vardı 10.haftadda hafifledi arada yokladı bugün 15 oldum batma şeklinde oluyo bazen