Gncaplt benim de 20. Hafta da kasılmalarım ve ağrım başlamıştı kontrole gittiğimde 25 mm bir hafta sonra da 14 mm açıklık görünce acil serklaj yapıldı. Hamileliğimin başından beri de progestan kullanıyordum. Serklajdan sonra bi bebeğimin kesesinden suyu gelmeye başladı az az ama sürekli sızıntı şeklinde su geldi 4 gün hastane de kaldım takip ettiler olası bi durumda serklajı açıcaklardı çok şükür birşey olmadı. Öyle zor bi süreçti ki anlatamam Rabbim kimseye yaşatmasın inşallah. O günden beri yatıyorum sadece banyo ve lavabo için kalkıyorum yemek bile yapmıyorum, elinizden geldiğince yatın çok eğilip kalkmayın iş yapmayın Allahın izniyle vaktinde sağlıkla gelsinler inşallah 🤲