Damlacaa İdrar yaparken yanma yaşamıyorum ama otururken kalkarken sürekli kaşınma yaşıyorum, günlük ped kullanmiyayim diyorum ama inanılmaz akıntım oluyo öyle daha çok rahatsız hissedicem. Kaşıntı için ne yapabilirim hanımlar
Civcivinannesiii Damlacaa mantar olmussunuz buyuk ihtimal oda gunluk pedden kaynaklı. Kullanmayı bırakın drnize soyleyin krem vs. Verir
Espresso Damlacaa Ben çok çektim kaşıntıdan. Günlük pedsiz duramazdım duşta mutlaka intim jel kullanırdım. Yaklaşık bir senedir bunları kullanmayı bıraktım. Vajinanın doğal yapısını bozmuşum yıllardır. Krem ve fitiller pek işe yaramadı bende. Hergün sirkeli su karışımıyla yıkadım pamuklu çamaşır kullandım çok şükür geçti. Dışarıdayken peçete koyuyorum en azından günlük pedden iyidir. Umarım sizde de işe yarar.
Mihram06 Damlacaa canım pedi bırak biran önce doktora git korkutmakta istemem ama enfeksiyon erken doğum başlangıcıdır
Sekerimmm Damlacaa bnde asiri kasinti ve akinti vardi canim doktor krem verdi hemen fayda etti kasintiya yoksa gecmiyo kasinti afedersin ic camasiri bile sürekli değiştirdgm halde kasinti yapıyor du