Nezii Aydogdu2 İki doktora gittim canım ikiside endol kullan dedi ama endolun bebeğin suyunu azaltma gibi bir yan etkisi var:/
Ilkmeyvem Nezii 27. Hafta nidilat kullanmaya başladım 38+5 olduk pazartesi zorunlu sezaryen olacağım ☺️
Nezii Ilkmeyvem Ahh maşallah🤲🏻 Kaç adet kullanıyordunuz acaba günde 8 kullananda var 1 adet kullananda :)
Aydogdu2 Nezii evet canım biliyorum serklajdan sonra kullandım endol 3 tane doktorum daha fazla kullanmami istemedi şu azaltma gibi etkisi olduğundan bol bol dua et ozaman inşallah suyun azalmaz zamanında gelir bebis sağlıkla
Nezii Ilkmeyvem Başta çok zorlamıştır 8 tane ama çok şükür çok güzel bir haftaya gelmissiniz. Darısı bize inşallah💕
Nezii Aydogdu2 İnşallah canım dualarına katarsan çok sevinirim hepimiz sağlıkla alalım kucağımıza inşallah🤲🏻