Bsr_a ben oraya gidiyorum. Tuba Nadide’ye gidiyordum ama klinik açtı ayrıldı. Hastaneyi cihazları çok beğendiğimden orda devam etmeye karar verdim şuan Songül Kıyak’a gidiyorum kendisi çok naif bi doktor ama çok garantici yani 2’li testte vs senin fikrine bırakmadan yaptırmanı istiyor cinsiyeti görse de 16’dan önce net söylemiyor ama biz çok memnunuz eğer memnun kalmasaydım Ayfer Özbek’i, Nagihan kayayı veya Duygu hanımı denerdim ama illa o hastanede devam ederdim:) bence sizde frekansınız tutacağı bir doktor bulursunuz:) birde Burcu büyükaksoya bir kere girdim ben devam etmedim ama o da memnuniyeti çok olan bir doktor