Sblbngl amin inşallah kuzum sürekli ölçüyorum şükür bugün bı ara 9-5 bile düştü 😀😀🤦 baya dengem bozuldu ama doktorum çok iyi yüksek olmasından çok çok daha iyidir dedi . Morale bağlı benim tansiyonum o yüzden sakin kalırsam inşaallah sıkıntı yaşamayız . Rabbim hepimize hayırlı doğumlar nasip etsin . Bu arada benim bu aralar bebeğim aşırı hareketli sizinde öyle mi uyumuyor resmen sürekli karnım dalga dalga geceleri bile genelde uyanık sizde de oluyor mu böyle