Herkeze merhaba 6 günlük bebegim var bizde aşırı gaz ve katı kaka durumu var ne yaptıysak olmuyor zeytinyagı gaz ilacı ovalama yok olmuyor cocugum kaka yapmaya okadar zorlanıyorki kıpkırmızı oluyor yapıncada ondan mutlusu yok gece uykusu yok resmen 3 de bir başlıyor sabah 8 kadar agla agla mahvoluyor lütfen yardım edin bu gaz ve kaka sorunuyla sizler nasıl başa cıktınız veya cıkıyosunuz ??