Ozkalrun geçmiş olsun 12 gün önce aynı şeyi bende yaşadım 10 haftalıktı iki gün çok çok az lekelenmem oldu herkes normal dedi içim rahat etmedi gittim doktora kalbi durmuş 8. Haftada ama kesem büyümeye devam etmiş ertesi gün kürtaj oldum ilk günler biraz zor geçiyor psikolojik olarak ağrım falan olmadı benim kanamam 2 gün önce bitti mutlaka kontrollerinize gidin 🌱