Zehraspl benim kokusuz sarı akıntı oluyordu sadece kasintim felan da yok Allaha şükür hafif pembemsi leke gelebilir korkma dedi doktor bende açıkçası her şeyden korkmaya başladım bu hamilelik zamanında riskli gebelik geçiriyorum birde herseyi düşünüyorum doktoru ne kadar rahatlatsa bile