1prenses_annesii Cyda-123 37+5 teyim 2800 dendi bugün bana ve doktorum hiç de gerilik var filan demedi geçen sefer söylemişti karin çevresi geri diye ama bu sefer artik 3 kilo falan dogar bu da bize yeter dedi
user124578 Cyda-123 endişe etmeyin doğunca toparlıyorlar benim kızımda 39 haftada 2800 doğdu 2700 e düştü sonradan toparladı
user124578 Cyda-123 bu 3 hafta gerilim değil ki ama benim kızımda 28 de bu kadardı karın çevresi 1 hafta geriydi sadece kilosu haftasında gösteriyordu karın çevresi geri gözüküyordu sadece
Prenseslerimm_3 Cyda-123 37. Haftam 2300 gr bebeğim endişe etmeyin gayet iyi daha da alır 3 kiloyu geçer
Eteby Cyda-123 41 haftada 2750 doğdu kızım hiç bir sıkıntıda yaşamadım oğlumda 36 da 3100 her bebek farklıdır sağlıklı olsunda kiloyu takmayın 2500 geçmiş buna şükür
Cyda-123 Eteby bende ilk oğlumu 2650 doğurdum 38.haftasındaydı hiç problem olmadı doktoru da gerilik var vs dememişti buna geri diyor olmadı şaşırtıyor sadece yoksa kilosu önemli değil
Cyda-123 eliff92 bana 32.haftayı görürsen şükret hiç kilo almayabilir sen ne yersen ye düzelmeyebilir dua et de fark dahada açılmasın demişlerdi. Ben 3 ayrı doktora göründüm biri profesördü. Ama çok şükür bu haftaya geldik bu kiloya da ulaştık
Ssultannnnn Cyda-123 anladim canim sen hic canini sıkma kilosu gayet normal tam haftasinda gidiyo bence insallah saglikla kucagina alirsin bebisini🌸