Deletedmom622772 benito evet ben daha bebeğimin canının derdindeydim meğer sadece sezeryan yaptığı için sezeryan yapacaksan takibini yapayım demeye getiriyormuş 😂 evet eğer adetiniz düzenliyse ultrasonla uyumlu olur ama işte erken- geç döllenmeyi net olarak ultrasonda 7. Hafta gibi görebiliyorlar benim bebeğime 2 farklı alanında iyi doktor 2 haftada da yaklaşık 6 haftalık civarlarında demişti 😂😂 2 hafta boyunca 6 da takılı bekledik meğer 7 olmuş o zamandan beri hep aynı uyumda ilerledi aklınızda bulunsun :)
Bendiyebiri benito öyle doktor mu olur başka doktora git kesinlikle ikinci kontrolünde. Böyle bi saçmalık mı olur. Konuşması bile hiç doktora yakışır değil. Ölçümler yapması lazım tabi ki.
northandmother benito ahahah canım cidden doktor mu bu emin miyiz yani valla tek diyeceğim hemen değiştir doktorunu 7. Yada 8. Haftana denk gelecek şekilde bı randevu ayarla başka özelden bıde ufak bir tavsiye kadın doğum da elbette istisna vardır ama gördüğüm kadarıyla söyleyeceğim erkek doktor bir numara çünkü o kadar kibar ve hassas davranıyorlar ki yani ben bugüne kadar 3 doktor gördüm hepsi erkekti yengem bı bayana gidiyordu o kadar berbattı ki şu anlattıklarınin aynisiydi cinsiyet ayrımı değil ama benim tecrübem kadın doğum da ve kuaför de erkekten daha memnun kaldım
benito northandmother benimki de erkek doktordu 🥲 üstelik hamilelik öncesi gittiğimde memnun kaldım diye hamilelikte de ona gideyim dedim. 3 ay içinde adama ne olduysa bi ukala bi garip olmuş ☹ 10 gün içinde bi kontrol hakkım varmış, bi daha gideceğim. Tavrı aynı devam ederse iki çift laf eder rahatlarım en azından
Deletedmom_13 benito valla hersey yeniliyor gebelik bir hastalık değildir. Sakıncalı şeyler olabilir ama onlarda herkes biliyor. Bence daha gitmeyin ona . Hayırlı olsun sizin icin 🤎
benito Deletedmom_13 ben de aynısını düşünüyorum hastalık değil ki bu. Kimse bi oturuşta kilo kilo baklava ya da her gün börek yemiyordur. Arada bi yenir dediğimde bile sen şimdiden yan çiziyorsun deyip kızdı. İlk kontrol neler duymak istiyor insan neler buluyor. Allah empati yeteneği yüksek doktorlarla karşılaştırsın hepimizi
Meri3220 benito aşko sen o doktora bir daha gitme başka bir doktor ara ve ona git o Dr için sorarlarsa da kesinlikle önerme 😃😅 bir söyleme uslubü vardır hepimiz sağlıklı beslenmek zorundayız da şeker karbonhidrat yasak değil yani dikkat edersin, en kısa ultrason da 5-6 dk sürer yani. Başka bir doktora git en yakın zamanda hatta ben senin yerinde olsam aynı gün giderdim bu ne saçmalık😅 hayırlı olsun bu arada Rabbim sağsalim doğumlar nasip etsin inşallah
benito Meri3220 bana 20 saniye kadar baktı, çok kurcalamayacağım deyip kaldırdı. Eşim videoya çekecekti, cebinden telefonu çıkarıp kamerayı açana kadar zaten bitmişti muayene🥲 bugün hizmet memnuniyet anketi göndermiş hastane, yazdım her şeyi valla
northandmother benito şaşırdım ama dedim ya mutlaka istisna çıkar umarım karşına düzgün bir doktor çıkar rabbim yardımcın olsun
Meri3220 benito alttan mı baktı ki çok kurcalamayacak anlamadım alttan baksa bile tornovida sokmuyor ki 😅
M_kemal benito Endişelenmekte çok haklısınız, bebek sahibi olmak isteyip yıllarca uğraşan insanlar var. Sizin bebeğinizi korumak istemeniz ve sağlıklı (hem fiziksel hem de ruhsal) bir hamilelik geçirmek istemeniz kadar doğal bir şey yok. İnşallah gönlünüze göre bir doktor bulursunuz. Her şey yolunda gider. Benim söylemek istediğim sadece doktorun niyetinden emin olmak gerek. Ama her şeyden önce içinize sinsin yeter.
trakyalikizce Pelindmr- duyduk çok şükür hatta gördük de çok mucizevi bir şey🥲🥲 Allah isteyen herkese nasip etsin🙏🏻🙏🏻
Pelindmr- trakyalikizce amin canım bende bugün gittim kese büyümüş ama bebiş görünmedi haftaya bende duyarım inşallah kalp atışını❤️
trakyalikizce Pelindmr- amiin inşallah 🙏🏻 Duyarsınız canım benim sen içini ferah tut herkesin farklı oluyor sen de haftaya duyarsın inşallah🙏🏻 Büyümesi iyi bir şey her şey yolundadır❤️
Meri3220 benito aaa ne değişik doktormuş ayol o şaşırdım iyi Allahtan hemen kendini belli etmiş 😅 inşallah iyi bir Dr bulursunuz iyice Bi kurcalayan 😃