kızlar 38+3 haftalık hamileyim önümüzdeki pazartesi doğumum var 21 martta ama çok kaşınıyorum sezeryan doğum olacağım için geçen hafta bir sürü kan testi verdim temiz çıktı ama karaciğer enzimlerine falan bakıldımı bilmiyorum
şimdi tekrar gidip kan testi veriyimmi kaşınıyorum diye yoksa zaten doğumuma bi kaç gün kaldı bekliyimmi kafam çok karıştı
bide gebelik kolestazı böyle bi anda çıkarmı 1 günde olcak birşeymi bu akşamdan beri kaşınma var vücudumda