Ogretmentanesi merhaba hastane hizmetinden çok memnun kaldım, herkes çok ilgiliydi, dualarla ameliyathaneye indirdiler sonrasında emzirme eğitimi, bebek bakımı ile alakalı eğitimler oldukça öğreticiydi. Her noktayı bana ayrı aileme ayrı ayrı anlattılar. Hastanede her şey mükemmeldi ama şöyle bir sorun oldu benim ikizlerim var biri kuvöze girmişti normalde kuvöz için belli bir süreye kadar hiçbir hastanede ücret alınmıyor ancak bizden 20 bin TL gibi bir rakam istediler ve bu sadece kuvöz içindi. Biz kabul etmedik, şikayet falan ettik ve ödemedik o parayı. Umarım bebeğinizi sağlıkla kucağınıza alırsınız ama Allah korusun olursa bu tuzağa düşmeyin.