Kubrabsl Hamişler , annişler iyi akşamlar. Sezeryanla doğum yaptıktan sonra hastanede giymek için pijama takımı mı yoksa gecelik mi almak mantıklı? Dikişler , kanama… kararsız kaldım
mserif Kubrabsl sezaryenle doğum yaptım kesinlikle gecelik öneriyorum.wc ihtiyacı İçin bile pijama altı indirip kaldırmak zorluyor insanı dikişlerden dolayı