ayse0 valla ne diyim kuzum allah yardımcın olsun anlayışsızca davranılıyor herhalde dua etmekten başka yapacak bi şeyimiz yok sende bebeğin ve kendin için güçlü ol kimsenin seni üzmesine izin verme başlarda bende öyleydim ama diyorum sonra ben bunlar için niye kendimi üzüyorum ki aynı şey senin için de geçerli yani değer mi bebeğini de tehlikeye atmaya sen duanı et kendine ve bebeğine dikkat et rabb’im inşallah güzelleştirir hayatını inşallah gönlünce olur her şey 🥰