Kan degerlerim bozulmuş vücudum da kaşıntı çıkmıştı acile gittim kadın doğum ilaç verebilir dedi. Turbidimetrik değeri 5.1 . Sanırım pıhtılaşma da var . Beni neler bekliyor bu süreçte bebeğime bir zararı olur mu ? Yarın da kadın doğum da randevum var. Ama çok düşünüyorum istemsizce birşey olur diye