Bende 25 haftaligim ☺️ bizde çoğu şeyi hallettik çok şükür. Yeni doğduğu zaman için çok fazla birşey almayın çabuk küçülüyor dendi. 1 tane 10 lu hastane çıkışı 1 tane 5 li hastane çıkışı 3 takım 1 tulum aldım. 2-3 tane çıtçıtlı body aldım ama yeterli olur mu bilmiyorum. Sizce az mı aceba daha alsam mı. ?