Merveyoldas13 Canlar berbejin diye bir muska varmış bebek dusuklerini önleyen etrafında yapann veya duyan var mı acilll benim varda tam netleştirmem gerekiyor
Minikminik41 Merveyoldas13 bende var canım hamile kaldığım gibi yaptırdılar bana sürekli üzerimde taşıyorum hiç çıkarmıyorum
Butterfly_13 Merveyoldas13 evet canım tekrarlayan düşük için yapılıyor kaynanam eski toprak oldugu için oda bana bu ay düşük olmaması için yapmış sağ tarafıma takılacak dedi o şekil bende bir şifasını görürüm diye taktım Allah’a şükür daha bişey yok iyi devam ediyoruz
tatlisbirkiz User1244 evet öyleymiş bendede sibyan var demişlerdi hamileliğim düşükle sonuçlanmıştı muska yaptırdım ama şuan henüz hamile değilim
tatlisbirkiz Minikminik41 bende yaptırdım umarım tesirli olur küçük ama kalın şekli. Düşüğüm bu sebepten olmuş benim