Medine23 Kızlar merhaba ben 26 haftalık gebeyim. İkinci gebeliğim ilk gebeliğim de hiç böyle bişey yaşamadım. Bacaklarımda çok ağrı var kızlar. İki bacak arası ve belimde. Doktoruma söyledim rahîm büyüyor ondan dedi. Ama dayanamıyorum ağrısına ya. Yatakta donemiyorum. Kalkamıyorum. Yuruyemiyorum. Ağrı kesici parol içiyorum bana mısın demiyo? Napayım kızlar başına gelen var mı ya. Ben gibi olan.
Handeasel Medine23 bende aynıyım canım 27 haftalığım ama malesef geçmiyor doktor bebek baskı yapıyor rahim büyüyor dedi
Kader3449 Medine23 ilk gebeligimde oldu 13. Haftada baslamisti bide ..simdi yine gebeyim 12 haftalim ve agrilarim basladi yine soyledigin gibi ayni sikayetler … 20 aylikta bebegim var hiperaktif bide hic durmyo .Allah yaedimcimiz olsun
Medine23 Handeasel o kadar canım yanıyor ki ağlamamak için kendimi zor tutuyorum ya 😭 Allah yardımcımız olsun inşallah 😭
Tugceelanaz Benimde 2 gebeliğim Böyle şikayetler ilk gebeliğmde yoktu 25 haftadan beri var , şuan 30 haftalık oldum Aynı şikayetler doktor herşey yolunda dedi Sanırım normal yapcak birşey yok Magnezyum kullanınca hafiflıyormuş
Medine23 Tugceelanaz babada aynını dedi rahim büyüyor dedi ama o kadar zor durumdayım ki anlatamam 2 yaşında oğlum var bana düşkün uyku problemi var doğduğundan beri bir bende uyuyor çok zorlanıyorum canım 😭 Ağrıların şiddeti acayip çok 😭 Allah yardımcımız olsun inşallah 😭