Rusnam benim 11 di fsh.prolaktinde 23 dü.parlodel i prolaktin için kullandım.fsh içinde cyclo kullandım.kullanırken hamile kalma dikkat et dedi doktorum.1 ay kullanılacaktı.biz dikkat ettiğimiz halde hamile kaldım..ilaçta bitmişti hepsini içtim yani.bi sıkıntı olmadı.