Minigin_annesi0 ben de aynı durumdaydım geçen hafta🥲 kanım düşük olduğu için akşam yatarken bir tane aldığım kan hapımı sabah da almaya başlamıştım (günde ikiye çıkarmıştı doktorum kan hapını) sonra yan etkilerine baktığımda bulantı, kusma gördüm. İki üç gün sadece gece almaya devam ettim ve bulantılarım geçti benim. Ama tabi sizinki farklı olabilir, genelde bu haftalarda mide çok yukarı çıkıyormuş bebek baskısından dolayı oluyormuş, yağlı baharatlı yiyecekler yemememiz gerekiyormuş 🤗