Mercimekk Kızlar 33 haftanın ıcıne giriyorm ve nerdeyse 10gündğr ellerim şişiyo be parmaklarımın eklem yerlerınden itibaren cok agrıyo agrıyla bırlıkte acıyo da benım gbi aynı sorunu yasıyan varmı bi çözüm bulabildinz mi
OzgeOksuz90 Mercimekk 3 haftadır ben aynı şekildeyim,geceleri ağlayarak uyanıyorun ellerimin acısına. sizin yine geç başlamış,ben 31+5’im ve yaklaşık 3haftadır hergece acıdan kıvranıyorum..
Mercimekk OzgeOksuz90 valla aglayacak derceede degl ama inan böle sıkamıyorm ellerimi öyle acıyo agrıyo parmaklarım nedenini bilmiyorm işte doktora gidicem bakalm önümüzdeki hafta ins gecer snada gecms olsn canm cok zor bı sorun malesef
OzgeOksuz90 Mercimekk hiç sormayın. Mahfoldum mahfoldum. Hayır his kaybı da var,ne tutsam düşüypr elimden. Agrısını ayrı şişkinliği ayrı. Benimde ptsi randevum. Ne dicek acaba. Bu denli yaşamamın normal oldugunu düşünmüyorum ama..
Mercimekk OzgeOksuz90 ya seninki dha fena canm bende de uyusma oluyo biraz hissizlikte oluyo ama öle tuttugumu düsürcek kadar degl ama acisi yetiyo yani cok ay banada haber ver pazartesi
Deda Mercimekk Son zamanlarda bebeğin kalsiyum ihtiyacı daha fazla arttığı için olabilirmi acaba bende perşembe doktora gitcem o zaman sorucam uyuşuyo dediğiniz gibi eklem yerlerimde ağrı var😕
Mercimekk Valla bilmiyorm kizlr olabilir ben demir ilsci kullaniyorm süt yogurt falan cok icmiyorm yemiyorm belkide dedgniz gbi kaldiyumdsn oluyo