Kullaniciadii Kızlar bende hamile kalmak istiyorum ama önümüz ramazan aranızda bu konuyla ilgili bilgisi olan var mı yani nasip olursa zaten ramazanın sonunda öğrenmiş olucam ama o ilk haftalar nasıl geçer ? Hamile olanlar oruc tutuyormu ilk ayı olanlar
Sgnn Kullaniciadii kişiden kişiye değişir canım. Çok bulantın olursa kusacağın için tutamazsın. Bulantın olmayadabilir. Zaten belirtilerin olması 5.hafta itabariyle başlıyor
Biroglanannesiii Kullaniciadii Canım hamileyken tutmayadabilirsin ilaç içiyorsun karnında bebeğin besine ihtiyacı var sen aç kalıcaksın tansiyonun düşecek edecek ben de tutmak istiyordum bu sene hamile olunca sonra dan tutucam doğumdan sonra senin tercihin tabi ama bebeğine gitmesi gereken besinler ve senin de Alman gereken ilaç ve yiyecekler var
Eloscan Kullaniciadii henüz hamile olmadığın için tutmanda bir sakınca yok. Kesin olacağını bilmek oldukça zor. Tabi aşılama fln yapılmayacaksa. Hem daha güzel ibadetini yapmış bebiş için dua etmiş olursun bence 🥰
Sgnn Kullaniciadii illa olacak diye birşeyde yok canım. Ben 35. Haftamdayım daha 1 kere midem bulanmadı kusmadım hiç bir belirti yaşamadım. Hamilelik öncesi sğrekli midesi bulanan bir insandım. İnşallah sizinde böyle olur zorluk yaşamazsınız