BsrShn6 Aslann1 benimde 2 gün geçmişti 39 çıktı geç döllenme sanırım ama dediğin gibi kmle konuşsam hep yüksek çıkıyor insan bi korkuyo
Gul_ozkan @“Aslann1”#p2113964215 gün geçmişti 107 çıktı 18 gün geçince tekrar kan verdim 352 dedi sağlıksız diyor bana da o kadar geçmesine rağmen düşük dedi bakim cuma gidcem 1 hafta sonra gel dedi inşallah sağlıklıdır
Derya2867 Aslann1 adetimden 3 gün önce testte ikinci çiZgi silikti adet günüm 1 gün gecikmişti doktora gitmiştim değer 1200dü
A_yca Aslann1 adetim 2 gün geçti 117 çıktı 2 gün sonra 360.olmustu. herkeste farklı değerler oluyor döllenme zamanına göre
EsraKrkmz Aslann1 adetim 10gun gecikmisti 20bin çıkmıştı kese hemen gözüktü. Birdaha kan vermek zorunda kalmamıştım.