Merhaba buraya yazmak beni rahatlatıyor .. geçmiş zamanda kötü şeyler yaşadım şimdi erken doğum riskim var 33+4 oldum çok korkuyorum bayanlar , erken doğum olmasın diye yatıyorum ama en ufak bir şeyde aha olacak diye korkuyorum. İkinci gebeliğim ilkinde emziremedim bunda emzirmek istiyorum. O duyguyu yaşamak istiyorum. Sarı sarı akıntı gibi yapışık bir şey geliyor. Ya nişansa paranoyak oldum artık . Günler geçmiyor ya 😣😣