Melisakplnn Kızlar çok dua ettim biri kız olsun diye kız evin neşesi bereketidir. Doktorumda yanılmam genelde dedi hadi inşallah yanılır 🤗
[silindi] Melisakplnn hayirli olsun canim saglikla kucagina almak nasip olsun bemde cok istedim ikiz olsun ama nasip iste🥲🥰
Asel2520 Melisakplnn bizim 1 kızımız var ikizlerde 2 Side kız eşimde birini erkek istiyordu zaten ne istersen o olmuyor ama yinede çok şükür rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah
Hayallerim95 Melisakplnn sadece kız evin neşesi değil ki erkekte öyle bence yA 🥰 Hayırlı olsun ne güzel erkek annesi olmakta güzel bende oğlumu bekliyorum 🧡 Arkanızda dağ gibi duran iki erkek evladınız olacak inşallah ne güzel
Demet2323 Asel2520 benimde bı kızım var. Benimde ikizler onlarda kizz sağlık olsunlarda rabbim gunlumuze göre versin
Serpiiilllo Melisakplnn hayili olsun cani :) ben de cok istiyordum ikiz olmasini ama nasip. Ailenizde var mi ikiz :)))