Huzur_2 35 haftaya girecem 38 39 hafatdaa bebeğin gelmesi için ne yapmalıyım bana öneride bulunur mısınız ne şömeliyşm nasıl hareketler yapılmalı. Yapıp faydasını gören oldu mu
GunesliGunler_ Huzur_2 bence ezbere hareketler yapmayın Doktor ne diyorsa o Benim 38.haftam kordon dolanması var. Squat ve diğer egzersizleri yapacaktım. Doktora danışmadan başlamadım İyiki de başlamamışım. Kordon dolanması durumlarında önermiyorlarmış
Villanelle Biz erken doğum riski olanlar ne kadar içimizde tutsak kardır diye düşünüyoruz, siz erken doğsun diye fikir soruyorsunuz 😂 hayat işte çok enteresan
Huzur_2 Villanelle çünkü doktorum sezeryana yönelndiriyor bende bari evladım da o zaman gelmek istesin istiom o daha gelmek istemeden çıkıp alsalar içimden daha zor olur
Poyrazinannesi01 Cem istediğin herşeyi yap keyfi isterse gelir bnm 00=00 da 40+0 oluyor ne gelen ne var ne bişey 😀
Huzur_2 Villanelle ya aslında bünyeye göre değişiyor çok iyi geçirenler de var çok zorlu olanlarda rabbim kolaylaştırsın
Huzur_2 tcasl ya aslında nasibim hangisi diye bekliyorum gönül ister sağlıkla sıhhatle normal doğum yapmayı ama engel varsa da nasip
tcasl Huzur_2 zorlama derim çünkü ileri de daha çok zorlar seni doğumda bel çok etkileniyo benim belimde sorun olmamasina rağmen doğumdan sonra ağrı kaldı
ilos_296 Huzur_2 40 haftaya kadar bekleten bilirsin bebeğin hareketlerinde sağlığında sorun olmadığı sürece ne zaman doğum ve nasil yapacagin senin tercihin extra bir durum olmadığı sürece tabi
tcasl Huzur_2 suni sancı almak zorunda kaldım onun dışında kolay geçti ama tabi ıkınırken belim çok zorlanmis doğumdan sonra anladım bunu onun dışında tahmin ettiğim kadar zor değildi