Sibel4248 Selam kızlar. 38+0ım ve yarın kontrolüm var gitmişken doğurmak istiyorum. Bunun için Meryem Ana otunu duydunuz mu denediniz mi? Sancim açıklığım falan yok. Bu otu suya koyup sabah içsem gidene kadar işe yarar mı?
Mltmsncn Sibel4248 sancılar başladıgında açılma kolay olsun diye suya koyarlar dua ederek dye biliyorum.
SimayeceninAnnesi Sibel4248 ay bu ptu bılıyorum suya koyup sıca suya üstüne otururlar popoda hanı cıban gıbı birşey cıkıyo yaaa dogum sırasında ıkınmada felan onun ıcın kullanırlar yanı hiç içeni duymadım ama oturanı cok gördüm örnegın annem cnkı onun bole bı hastalıgı vardı
prensesinannesi7 Sibel4248 ben sancım başlayınca suya koymuştum canım dua okuyarak ve arada gidip gelip içmiştim ve içtikçe karnımın içinde bişeyler oluyodu ve her ictigimce ebe gelip baktığında bir cm açılma oluyodu buna bazıları iannair bazıları inanmaz bilmem ama ben içmiştim ve yaparken de inanarak yapmak lazım
Sibel4248 prensesinannesi7 tamam canim hastaneye mi götürdün, şişenin içine mi koydun? Birde doğum sırasında şu içmeye bile izin vermiyorlar diye biliyorum.
SerraveAnnesii Sancılar başladığı zaman suya koyup duasını okumak gerekiyor. Ben 39+6 haftadayım sancılarım başlayınca suya koyacağım biraz da suyundan içeceğim . Sancı vs yokken yapmak biraz anlamsız olabilir
prensesinannesi7 Sibel4248 biz büyük bir kabın içine isladik o kabı da annem almış içinde ot varken çünkü doğumdan çıkar çıkmaz otun çıkarılması lazım mis
prensesinannesi7 Sibel4248 ya sancın çok siklasinca aklına şu gekmiyo da ben cataldaylen bile doktordan istedim doktor bana vermişti