Cemrelif
Pazartesi gunu kontrole gittigimde 2 cm aciklik goruldu canim. Rahim agzim da 32 den 21 e dusmus. Hemen yatisim yapildi, 3 gun hastanede yattim, dun ciktim yeni.. hastanede magnezyum serumlar verdiler. Nidicard hap verildi. Crinone jel kullandim. Dogum olursa diye sivi beslendim, ciger gelistirici vuruldu. Cok sukur sali gunu doktor aciklik kapanmis dedi. Ama serviks hala 21 mm ve hunilesme var.. tuvaleti dahi yatakta yaptirdilar, evde de yari tuvalete gidiorum yari yatakta.. su anda da progestana devam, nidicard, magnezyum kullaniyorum. 26+1 haftaligim, kizim aceleci cikti daha cok dayanmasi lazim🙁