Kaderayyse Ankara Şehir hastanesinde doğum yapanlar yanına refakatçi alınıyor mu doğuma girene kadar çıkınca falan nasıl bir hastane
Cananyildiz Kaderayyse benim akrabam yaptı cok memnun kalmış. Sancı cekerken ve doğum sonra 1 kisi varmış yanında
Sinemmmmm58 Kaderayyse sezeryan olmustum 1 kisi alinmisti ama esim surekli.gelip gittmisti yanima 19 ay oluyor cok memnun kaldim ozelden bi farki yok 2. Ye hamileym ve yine orda yapicsm dogumumu
Kaderayyse Sinemmmmm58 allahım sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin, bilginiz için teşekkür ediyorum 🧡