Aayyssnn Merhabalar, 23+4 haftalığız. Tahlillerde B12 I’m oldukça düşük çıktı. Doktorum Wellcare B12 sprey verdi. Sanırım hamilelikte pek önerilmiyormus ekstra B12 kullanmak. Kullanan veya bilgisi olan var mı?
Ayba16 Aayyssnn ben de gynoferon kullanıyorum kan değerlerim benim de çok düşük çıkmıştı. Bebeğe etkis yokmuş diye duydum
Doga_deniz İlk aylar çok düşüktü folik asit kullanırken b12si en yüksek olan hangisiyse onu kullandım balık yemiştim haftada bir kez şu an normal
Glsh14 Aayyssnn b12 nim her hapini kullanamiyormusuz.hamileler sadece saf olan halini icebiliyormus saglik ocagindaki doktorum oyle dedi.bende dynavit b12 kullaniyorum dil altina aliyorsun o sekilde iciyorsun
Mltmsncn Aayyssnn ben hamileliğin başlarında her ay b12 iğnesi oldum toplam 5 doz şeklinde. Tahlillerde yüksek çıkınca iğneye devam ettirmedi doktorum.
Bsrak Aayyssnn benimde sürekli düşük çıkıyordu 36+2 deyim şuan iğne kullandım düzeldi hamileliğim başından beri 15 Tane falan olmuşumdur iğne
Melekprenses Ben 9 haftalık oldum. Ve hamileliğin Başından beri.b12 iğnesi kullanıyorum her hafta 1 tane sonra ayda 1 olarak devam edecek doktor ömür boyu kullanılması gerek dedi
nurkubra- Aayyssnn benim de bazı değerlerim ilaç kullandığım halde düşüyor ,bebekler sömürüyor anneyi 😊
vgc Benim de hamileliğin başından beri hep düşük b 12 seviyem doktor hamilelikte önerilmiyor diye herhangi bir şey vermedi ben de tedirgin oldum ama regenesis içinde az bir miktar var b 12 onun dışında bir şey kullanmıyorum
irem-Dora Aayyssnn benim de epey düşüktü, iki kutu iğne kullandım. Haftada bir tane oluyordum, şimdi toparlandı.