Aslangns Kızlar bundan 1 hafta öncesine kadar hareketler büyük ve sıktı ama 2 gündür özellikle çok az ve nadir hissediyorum minik kıpırdanmalar sadece bu normalmi nedeni ne olabilir büyüdüğü içinmi acaba
Bulutveannesi Aslangns benim şuan 37.haftam bitecek yarın.aynu şekil oldu 35e girerken o büyük hareketler tekmeler şak kesildi.kac kez kalp atışı dinlemeye gittim.dr normal dedi büyüdü artık kayar gibi hareket edecek.merwk etmeyin ama sürekli takipte edin
Aslangns Demirssmomm hayır önceden aşırı hareket eder hemde acırdı da yani gerilirdim yer açılsın da kasılması azalsın diye ama şimdi hep minik kıpırdanmalar
Demirssmomm Aslangns tatlı birşeyler yiyiptede deneyin bi. Tatlı yiyip sola yatın bakalım eğer yine tepkisi değişmezse ultrasonla nst ile bakmak iyi olur 🤔 kapalı kutu çocukların içerde ne yapcağı hiç belli olmuyo, Allah korusun kordon dolanmış yada düğüm olmuş olabilir
Esenkaplan Aslangns bende 34+5 deyim dun gittim nst iyi cok şükür ultrasyon da iyiydi dr suyu az ama yeter bebege dedi
Yelizzzz34_ Bende dün aynı sebeble nts çektirdim ve gayet güzel çıktı kalp atışları :) ebe artık yeri iyice daralıyor büyük kıpırdamalar bekleme annesi dedi sizde stress olmayın az bile hissediyorsanız yeterli
Aslangns Barisinannesi yok araştırdım çikolata yiyip baktım birde öyle hareket etmeye başladı şuanda da hareketli girmedim bende
Villanelle Benim 34+1 ikiz. Ve 4 doz ciğer geliştirici oldum 2 gün önce ve dün. Bebek hareketleri azalabilir dediler ama hala kıpraşıyorlar hep. Oturmamı hiç istemiyorlar, oturunca sıkışıyorlar sanırım.
Barisinannesi Aslangns ben de yemek yedim biraz hareketlendi ama canimi yakmiyor gene cikolata da yiyemiyorum seker var bakalim duzelir insallah