Srabiak kuzum hiç streslen me ben suan 24bhaftalığım benim de az bişe çıktı yemek yersin göbeğin çıkar ya öyle benim kide hatta doktoruma sordum neden karnım çıkmıyor diye daha ne istiyorsun diyor bana😊 bebegim hareketlerinşfe yavaş yavaş hissedersin seyirme gibi olur pıt pıt atar bebegin sağlıgı yerindeyse hiç sıkınyı yapma karnını