Yldzalra merhaba, öncelikle çok geçmiş olsun.benimde bugün karantinam bitti. Grip gibi atlattım. Burun ve geniz akıntısı oldu sadece. 1-2 defa parol kullandım o kadar, ballı süt içtim, meyve suyu sıktım, ılık suya bak ve limon karıştırdım. Çok şükür hafif atlattım. Herkes hafif atlatsın inşallah. Birde doktorum 10 gün boyunca coraspirin içmemi söyledi. Tekrardan geçmiş olsun.🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Bu arada bebeğinize bişi olmuyormuş doktorum ve sağlık bakanlığından arayan bayan da öyle dedi. Her ikiside sakın korkmayın üzülmeyin bebeğinize hiç bir zararı olmuyor dedi. İçinizi ferah tutun🙏🏻